گلاب دو آتیشه راز جوان ماندن خوانندگان کره ای است

استفاده منظم از گلاب به ویژه برای پوست های بالغ مفید است، زیرا چین و چروک ها را کاهش می دهد و روند پیری پوست را کند می کند. در نتیجه، پوست به وضوح خاصیت ارتجاعی و کشسانی پیدا می کند. او تازه تر و نرم تر به نظر می رسد.

برای پوست های چرب و لکه ها، گلاب دو آتیشه را می توان با آب لیمو ترکیب کرد، زیرا این کار همچنین اثر ضد باکتریایی دارد. برای این کار، یک قاشق غذاخوری گلاب را با چند قطره آب لیمو مخلوط کنید و با پنبه روی جوش ها یا جوش ها بمالید و بعد از حدود ده دقیقه، مخلوط را با آب ولرم بشویید.

مردان نیز می توانند با استفاده از گلاب پس از اصلاح از اثرات ضد التهابی آن بهره مند شوند. این به سرعت پوست را تسکین می دهد و از تحریک پوست جلوگیری می کند.

گلاب

اگر گلاب را روی آرایش خود اسپری کنید، می توان آن را اصلاح کرد، اما در این بین طراوت کرد. برای اینکه چیزی لکه دار نشود، باید مطمئن شوید که اتومایزر یک غبار اسپری واقعاً خوب تولید می کند.

گلاب یک راه عالی برای استفاده به عنوان اسپری بدن در روزهای گرم تابستان است. بهترین راه برای انجام این کار این است که آن را در یخچال نگه دارید و در صورت نیاز از سر تا پا خود را با آن غبارآلود کنید. از آنجایی که این برنامه ممکن است به سرعت از گلاب گران قیمت استفاده کند، می توان آن را با آب مقطر رقیق کرد.

حدود 1/3 گلاب را به 2/3 آب اضافه کنید. اگر می خواهید عطر گل رز قوی تری داشته باشید، می توانید به تدریج نسبت گلاب را افزایش دهید. در پایان مخلوط را در یک بطری اسپری بریزید و یک اسپری بدن گل رز با طراوت عالی خواهید داشت.