گلاب کوه زرد سبب کچلی در افراد بالای سی سال شد

گلاب به همان اندازه که برای پوست شما مفید است برای موهای شما نیز مفید است، به خصوص اگر مشکل خشکی مو یا پوسته پوسته شدن (پلاک، شوره سر) دارید.

گلاب کوه زرد پوست سر تحریک شده را عمیقا درمان می کند و التهاب را تسکین می دهد و پوست سر شما را سالم و سالم می کند. همچنین به دلیل داشتن ویتامین C با تقویت فولیکول های مو و تحریک گردش خون با ریزش مو مبارزه می کند.

با احیا، پوست سر بسیار مقاوم تر است و رشد آن پایدار است. بنابراین موهای شما را پرپشت می کند.

گلاب سدی در برابر تهاجمات خارجی ایجاد می‌کند، بنابراین با فعال کردن تولید سبوم در غدد چربی، که مو را پوشش می‌دهد، از مو محافظت می‌کند. موها انعطاف پذیرتر، تقویت شده و با سلامتی درخشان تر هستند.

گلاب همچنین دارای یک بعد دارویی است، زیرا خاصیت بازسازی کنندگی و ضد باکتریایی دارد. علاوه بر این، ضد میگرن و شفابخش نیز گفته می شود. علاوه بر این، انتقال دستگاه گوارش را تقویت می کند.

گلاب

بنابراین از یبوست جلوگیری می کند. در نهایت، برای هر کسی که به دنبال آرامش است، یک آرامش بخش عالی خواهد بود.

گلاب بیش از یک رشته به کمان خود دارد. پیروزی طبیعت، نماد ابدی عشق، گل رز به شما اجازه می دهد تا با تمرکز مجدد بر روی خود، حرکات محبت خود را گسترش دهید.

ما دیگر تغییرات احتمالی در اطراف گلاب را برای مراقبت از خود، از ریشه مو تا آخرین سانتی متر پوست، حساب نمی کنیم. و البته، ویژگی های بویایی-درمانی آن را که در ادوپرفیوم Velvet Rose بیان شده است، از دست ندهید: هماهنگ، باعث افزایش عزت نفس و اشتیاق می شود.

اکنون که از بسیاری از فضیلت های آن مطلع شدید، بدانید که ملکه گل ها Eau de Parfum Acorelle: Velvet Rose خود را دارد. رایحه ای کاملاً شیک و ناپدید، رایحه ای میوه ای و گلی است که عطری ارگانیک را با افزایش زنانگی یک رز مطبوع، لطیف و مدرن نشان می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.