پودر سیر گلستان می تواند تمامی زخم ها را از بین ببرد

سیر به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند ایمنی بدن شما همان چیزی است که در وهله اول آن را از بیمار شدن باز می دارد.

همچنین در مبارزه با بیماری در مواقعی که شرایط به آن نیاز دارد کمک می کند. پودر سیر گلستان باعث تقویت سیستم ایمنی بدن برای کمک به پیشگیری از سرماخوردگی و ویروس آنفولانزا می شود.

کودکان سالانه شش تا هشت سرماخوردگی می‌گیرند، در حالی که بزرگسالان دو تا چهار سرماخوردگی دارند. خوردن سیر خام می تواند از سرفه، تب و بیماری های سرماخوردگی محافظت کند.

خوردن دو حبه سیر خرد شده در روز بهترین راه برای سود بردن است. در برخی از خانواده‌ها در سراسر جهان، خانواده‌ها حبه‌های سیر را به نخی به گردن فرزندانشان آویزان می‌کنند تا به آنها در رفع گرفتگی کمک کنند.

سیر به کاهش فشار خون بالا کمک می کند: سکته مغزی و حملات قلبی دو مورد از مهم ترین نگرانی های سلامتی در سراسر جهان هستند. فشار خون بالا عامل خطر قابل توجهی برای بیماری قلبی است.

پودر

تصور می شود که حدود 70 درصد از سکته های مغزی، حملات قلبی و نارسایی مزمن قلبی را ایجاد می کند. فشار خون بالا عامل 13.5 درصد مرگ و میرها در سراسر جهان است.

از آنجایی که آنها یکی از علل مهم مرگ و میر هستند، پرداختن به یکی از علل اصلی آنها، فشار خون بالا، بسیار مهم است.

کلسترول یک جزء چربی در خون است. دو نوع کلسترول وجود دارد: کلسترول LDL “بد” و کلسترول HDL “خوب”. کلسترول LDL بسیار زیاد و کلسترول HDL کافی نمی تواند باعث مشکلات جدی سلامتی شود.

نشان داده شده است که سیر سطح کلسترول تام و LDL را 10 تا 15 درصد کاهش می دهد.

علاوه بر این، خوردن سیر بر سطح HDL یا کلسترول خوب شما تأثیری ندارد. اگر سابقه خانوادگی بیماری قلبی دارید یا از بیماری قلبی رنج می برید، باید سیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

4. سیر می تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند
فواید سیر برای سلامتی به قلب ختم نمی شود. بنابراین در اینجا دلیل دیگری وجود دارد که بدن شما می تواند از دوز اضافی این عضو خانواده پیاز بهره مند شود.