مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه | عمده فروش انواع طرح های جدید کاشی و سرامیک

ک کاشی محصولات سفالی و سرامیکی است که در مرحله نازک کاری ساخت بنا استفاده می شود و به آن در اصطلاح سنگ‌مصنوعی هم گفته می‌شود این واژه از نام شهر کاشان اقتباس شده که در اوایل دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مشهود بود. کلمه کاشی(Tile)   از کلمه لاتی( Tegula)  گرفته شده که مترادف فرانسوی TUILE  می باشد به معنای گل پخته سفت. و نیز به معنای پوشش بر روی ساختمان است. کاشی فراورده های سرامیکی متشکل از دانه های ظریف متولد و متخلخل است که معمولاً در حرارت بالای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد پخته شده و در انواع لعاب دار و بدون لعاب تولید می شود روی لعاب کاشی ممکن است براق، نیمه براق، مات، ساده، گلدار، سفید و یا رنگی باشد.  البته می دانیم که به طور کلی به مواد غیر آلی قیر معدنی جامد و غیر فلزی سرامیک گفته می شود که با توجه به این ترتیب کاشی ها نیز نوعی سرامیک محسوب می شوند بنابراین با توجه به تعریف اصلی سرامیک ها، سرامیک مصطلح در بازار در حقیقت همان کاشی کفی است و منظور ما از سرامیک همان کاشی کافی است و نه تعریف آن و سرامیک ها. به عبارت دیگر تفاوت کاشی دیوار با کاشی کف در استحکام، درصد جذب آب و کیفیت لعاب روی آن دارد و گلاب روی کاشی از جنس سرامیک باشد به آن اصطلاحا سرامیک گویند.

این محصول در انواع مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه وجود دارد که عبارتند از:

  •  سرامیک کف آشپزخانه
  •  کاشی آشپزخانه سه بعدی
  •  کاشی آشپزخانه بین کابینت

مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه | عمده فروش انواع طرح های جدید کاشی و سرامیک

انواع مدل کاشی و سرامیک مدرن آشپزخانه

انواع مدل کاشی و سرامیک مدرن آشپزخانه  انواع مدل کاشی و سرامیک مدرن آشپزخانه و ساختمان:

کاشی ارس کف

سرامیک کف

کاشی دیوار

کاشی های پرسلانی

خرید و فروش زیباترین مدل های کاشی آشپزخانه

خرید و فروش زیباترین مدل های کاشی آشپزخانه برای خرید و فروش زیباترین مدلهای کاشی استخری مرجان می توان گفت کاشی های بزرگتر زیباتر و البته گران تر و برای سرویس‌های بهداشتی بزرگ مناسب تر هستند استفاده از کاشی های بزرگ در سرویس های کوچک و یا حتی در آشپزخانه باعث کوچکتر نشان داده شدن آنها می گردد اما زیبایی خاص خود را دارد.

نکات مهم در انتخاب کاشی آشپزخانه

نکات مهم در انتخاب کاشی آشپزخانه نکات مهم در انتخاب کاشی استخری پرسپولیس: پیش از هر چیز لازم است یادآوری نمایم که زیبایی و جذابیت آشپزخانه نکته‌ای است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. زیرا این فضای مهم محل حضور تمام اعضای خانواده به خصوص خانم خانه است که بیشترین وقت خود را در آن سپری می کند. در نتیجه  جذابیت و زیبایی آن می‌تواند مانع از خستگی و فرسودگی فکری او گردد.

نکاتی مهم که قبل از خرید کاشی و سرامیک به شما کمک می کند تا آگاهانه و هوشمندانه خرید کنید:

  •  قیمت کاشی آشپزخانه
  •  انتخاب جنس
  •  طرح
  •   ابعاد
  •  و رنگ کاشی .

ابعاد و سایز کاشی و سرامیک آشپزخانه

ابعاد و سایز کاشی و سرامیک آشپزخانه زمانی که قصد انتخاب کاشی و سرامیک کاری علاوه بر طرح رنگ باید به ابعاد آن توجه داشته باشید زیرا که بخش زیادی از زیبایی کاشی و سرامیک ها به ابعاد آن ها و هارمونی است که در کنار هم ایجاد می کند.

ابعاد و سایز کاشی و سرامیک آشپزخانه انواع مختلفی دارد برای مثال:

ابعاد ۶۰ در ۱۲۰

ابعاد ۶۰ در ۶۰

۲۰ در ۲۰

همچنین اصلا مهم نیست که شما تولید کننده ۲۰ در ۲۰ سی دی یا ۱۲۰ در ۶۰ مهم این است که شما دکور به روز و مشتری پسندی برای محصولات خود طراحی کرده باشید. همچنین باید به زمان نصب کاشی بین کابینتی دقت لازم شود چون ابعاد و اندازه این نوع کاشی یا سرامیک کوچکتر نسبت به دیگر کاشی ها می باشد.

سایت فروش طرح های جدید کاشی و سرامیک

سایت فروش طرح های جدید کاشی و سرامیک  از محبوب ترین کاشی ها و سرامیک ها در بازار داخلی می توان به برندهای کاشی آشپزخانه تبریز اشاره کرد از دیگر تولیدکنندگان کاشی می توان به،  گروه کاشی و سرامیک پرنیان با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید و توزیع محصولات متفاوت با بهره گیری از آخرین طراحی روز دنیا همراه با نوآوری و خلاقیت توانسته سبد محصولات  جامع و متنوع را از لحاظ سایز طرح و رنگ را ارائه نماید. همچنین این تولیدی محصولات خود را از طریق سایت فروش طرح جدید کاشی و سرامیک  برای خریداران ارز و تبلیغ می کند.

ملاک های این تولیدی برای خود عبارت است از:

مشتری مداری

همفکری و مشورت و انضباط

صداقت و سادگی

همگام با طراحی روز دنیا

خلاقیت و نوآوری

و در نهایت خلق محصولات زیبا