لامپ اشکی پارس کیمیا به عنوان ارزان ترین لامپ تاریخ شناخته شد

با گرم شدن هوا، دوره های زمانی که در داخل خانه سپری می شود کاهش می یابد و تمایل به بیرون رفتن دارند.

با تغییر زندگی اجتماعی به سمت فضاهای باز خانه ها مانند بالکن، تراس و باغ، وسایل نیز به این وضعیت هدایت می شوند.

نورپردازی  با لامپ اشکی پارس کیمیا یک نیاز بسیار مهم برای فضاهای داخلی و خارجی خانه است. رفع این نیاز با محصولات نورپردازی مختلف امکان پذیر است.

صرفه جویی در انرژی با انرژی پایدار، حساس بودن به محیط زیست و کاهش هزینه های اقتصادی مهم است. سیستم روشنایی خورشیدی سیستمی است که با انرژی خورشیدی کار می کند.

لامپ های خورشیدی انرژی دریافتی از خورشید را ذخیره می کنند و بدون نیاز به انرژی الکتریکی کار می کنند. محصولات روشنایی که با انرژی خورشیدی کار می کنند انرژی لازم برای کار خود را در ساعات روز با خورشید در باتری های خود جمع می کنند.

با استفاده از نور روز می توانید نور لازم را در عصر و شب به کمک لامپ های خورشیدی تامین کنید. با انرژی پایدار می توان آینده ای پاک تر ساخت.

می توانید اختراع برند Mylamp با انرژی خورشیدی را بررسی کنید و از این لامپ ها برای نورپردازی فضاهای مختلف بیرونی استفاده کنید.

لامپ اشکی پارس کیمیا

مانند هر مورد، جزئیاتی وجود دارد که باید هنگام انتخاب لامپ در نظر گرفته شود. پس از یادگیری ویژگی های محصولی که می خواهید بخرید، می توانید در چارچوب این ویژگی ها انتخاب کنید.

انجام خرید پس از داشتن ایده در مورد محتوای محصول، جزییاتی است که باعث افزایش رضایت مشتری می شود.

لامپ خورشیدی که در 19 سپتامبر 2017 حق اختراع Desktop Solar Lighting Assembly را دریافت کرد، اختراع Mylamp است. در این محصول از شش عدد لامپ ال ای دی اوسرام 2835 استفاده شده است.

مقدار لومن لامپ 200 توان نور است. این محصول دارای پنل خورشیدی 6.5 ولتی می باشد. پنل مدار با نرم افزار خورشیدی می باشد.

علاوه بر محتوای محصول، یک باتری قابل شارژ 3.6 V/AA 2000 میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد. لامپ خورشیدی که دارای ظرفیت روشنایی 10 تا 12 ساعت در هنگام شارژ کامل است، باید 4 تا 7 ساعت در زیر نور خورشید شارژ شود.

مقدار نور ساطع شده متناسب با ظرفیت شارژ است. با کاهش ظرفیت شارژ، مقدار نور نیز کاهش می یابد. لامپ باید هنگام شارژ خاموش باشد.

امکان سفارشی سازی محصولات دلخواه با کیفیت Mylamp وجود دارد. طرح لامپ با پارچه های رنگی مختلف برای سفارشات به صورت عمده قابل درخواست است.

شما می توانید لامپ خورشیدی دودویی فلزی گلکسی سیاه و سفید ما را در وب سایت ما بیابید.

محصولاتی که برای روشنایی خورشیدی استفاده می‌شوند، دارای جایگزین‌های زیبایی‌شناختی و همچنین پایدار و صرفه‌جویی در هزینه هستند.

بنابراین، می توان از آن برای اهداف تزئینی نیز استفاده کرد. شما می توانید به راحتی با لامپ های خورشیدی فضاهای بیرونی مختلفی را طراحی کنید که دارای طیف وسیعی از محصولات هستند.

استفاده از یک منبع نور در فضای باز و در قسمت های بیرونی خانه اغلب کافی نیست.