عروسی که با اسباب بازی ست آشپزخانه از مهمانان خود پذیرایی کرد

I-noo که توسط Ouaps توسعه یافته است، یک همراه در حال تکامل و تعاملی برای کوچکترها است. او آواز می خواند، داستان می گوید و پیشنهاد بازی با کودک را می دهد.

محتوای آن را می توان از وب سایت سازنده اسباب بازی ست آشپزخانه Ouaps دانلود کرد و بستگان کودک می توانند از طریق I-noo پیام های صوتی ارسال کنند. این اسباب بازی در نوع خود بی نظیر است و در اکتبر 2006 به فروش می رسد.

برای گالری اسباب بازی، طراح فرانسوی Matali Crasset آن را “بازطراحی” کرده است. I-noo ربات حاصل دیدار یک خالق با یک صنعتگر است.

بنابراین بخشی از ناب ترین سنت هنرهای تزئینی است در حالی که نشان دهنده یک نوآوری بلندپروازانه در ایجاد اسباب بازی های معاصر است.

انواع مختلف اسباب‌بازی‌ها و استفاده از آن‌ها را از ماقبل تاریخ تا امروز کشف کنید، نمایشگاه HDE Var برای زمستان 2022 در این دوره پایانی سال کم توجهی نخواهد داشت.

اسباب بازی

آن مونیه، مورخ هنر و متصدی مجموعه‌های مدرن و معاصر در موزه هنرهای تزئینی پاریس، مسئول مجموعه اسباب‌بازی، سرپرستی آن را بر عهده خواهد داشت.

اسباب بازی در موزه؟ این کتاب تعداد زیادی از آنها را ارائه می دهد، به عنوان مثال یک قوچ چرخ دار 2000 ساله، عروسک های باربی، اولین سربازان اسباب بازی یا خرس های عروسکی، که همگی توسط موزه های بسیاری که به این اشیاء جذاب علاقه دارند به HDE Var قرض داده شده است.

موزه هنرهای تزئینی در پاریس، موزه لوور، موزه کلونی، موزه اسباب بازی در Moirans-en-Montagne، موزه ملی باستان شناسی در Saint-Germain-en-Laye، Mucem، BnF و بسیاری دیگر.

بزرگترین مؤسسات موزه، با مشارکت در این نمایشگاه و این کاتالوگ، علاقه خود را برای قابل دسترس کردن بازتابی در مورد این موضوع ضروری نشان داده اند.

موزه‌ها، مانند مؤسسات دانشگاهی، مدت‌هاست که این اشیاء را تصرف کرده‌اند، که به ما امکان می‌دهد جایگاه بازی‌ها را در تاریخ بهتر درک کنیم.

در واقع، این اسباب بازی تحولات تاریخی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را دنبال می کند و نشان دهنده جایگاه کودکان در جامعه است.

از زوبین های مینیاتوری ماقبل تاریخ گرفته تا قهرمانان امروزی، گذر از اولین شوالیه ها یا مغازه های کوچک قرن نوزدهم، تاریخچه اسباب بازی ها به ما این امکان را می دهد که زندگی کودکان قرون گذشته را بهتر درک کنیم.

بلکه نیازهای کودکان را نیز درک کنیم. امروز. زیرا فراتر از ابژه و تاریخ آن، تاریخ استفاده از آن و بنابراین ذهنیت ها نیز وجود دارد.

در حالی که اسباب‌بازی‌ها در نقطه عطفی در وجود خود هستند، بین فناوری جدید و بازگشت به مواد طبیعی، این مسئله درک بهتر تأثیر آن‌ها بر سال‌های اول زندگی‌مان است، اما همچنین برای بزرگسالان، پرورش و گرامی داشتن بخشی از آن. دوران کودکی که در هر یک از ما ساکن است.