صادرات انواع کاشی و سرامیک | صادرات سرامیک کف

صادرات انواع کاشی و سرامیک در ایران بیش از گذشته رونق گرفته است، صادرات انواع کاشی و سرامیک که مهمترین عامل تاثیر گذار این کالا در ایران را میتوان به ارزشمند شدن دلار در ایران ارتباط داد، که متاسفانه بدلیل کم ارزش شدن واحد پول ایران موقعیت بسیار مناسب و استثنایی برای تاجران و مشتریان خارجی و داخلی برای صادرات سرامیک فراهم کرده است. تا با صادرات بتوانند سود حداکثری را از این موقعیت از ان خودشان بکنند.
صادرات انواع کاشی و سرامیک به کشور های همسایه و حتی اروپایی نشان از ان است که ایران در زمینه تولید کاشی و سرامیک هم از لحاظ کمیت و هم کیفیت بسیار پیشرفت کرده و یکی از قطبهای تولید کاشی و سرامیک در خاورمیانه به حساب میاید. که در اینجا به چند کشور اسیایی و اروپایی که کاشی و سرامیک ایران به انجا صادر میشود اشاره میکنیم.

  1. عراق
  2. عمان
  3. قطر
  4. پاکستان
  5. گرجستان
  6. افغانستان
  7. روسیه
  8. سوریه
  9. اروپا
  10. ترکیه

باتوجه به رونق صادرات کاشی و سرامیک، ما شاهد در خواست و سفارشات بسیار زیاد صادرات سرامیک با طرح های متنوع ، زیبا و منحصر به فرد هستیم، که از طرف تاجران و مشتریان ما از کشورهای همسایه و اروپایی به ما ارسال میشود.
ولی متاسفانه بعضی از این طرح ها انحصاری بوده و حتی قیمت بالایی دارند و بعضی توقف تولید دارند و دیگر تولید نمیشوند و حتی بعضی از سفارشات تاجران و مشتریان وجود خارجی نداشته که ما با داشتن تیم طراحی قوی طرح مورد نظر را خلق کرده و بعد از تایید شدن از طرف تاجر مربوطه، برایشان تولید میکنیم.    
که همین موضوع باعث شد تا گروه بازرگانی ما به درخواست و سفارشات مشتریان و تاجران خود احترام خاصی قائل باشد، و این مشکل را با شرکتهای معتبر و باکیفیت در زمینه تولید کاشی و سنگ نما ارزان اصفهان با چاپ دیجیتال در میان گذاشته تا بتوانیم حداقل گامی کوچک برای رضایتمندی  و ثبت سفارش و تولید انها برداشته باشیم.

تفاوت کاشی و سرامیک بدنه قرمز با پرسلان

کاشی و سرامیک صادراتی بنا به در خواست مشتری دارای چندین پارامتر مهم هستش که با توجه به بازار فروش در کشور مقصد، تاجر سفارشات خود را برای تولید به صورت زیر اعلام میکند.

  • ضخامت کاشی و سرامیک
  •  ابعاد کاشی و سرامیک
  • نوع خاک کاشی بدنه قرمز یا سفید ( پرسلان )
  • سطح کاشی معمولی باشد یا نانو پولیش شده
  • کالیبره و لیزری باشد یا معمولی

و این چند مورد از طرف تاجر به بازرگانی ما اعلام میشود و ما باتوجه به پارامترهای مشخص شده قیمت نهایی را ارسال و در صورت اوکی بودن اقدام به قرار داد و تولید میکنیم.

تولید انواع طرحهای صادراتی کاشی و سرامیک

گروه بازرگانی ما انواع طرحهای صادراتی کاشی و کاشی پرسلان درجه یک را با بهترین کیفیت و کمیت با توجه به سفارش مشتری خود تولید میکند. مشتریان و تاجران میتوانند با حضور در دفتر و یا حتی به صورت غیر حضوری با گروه ما قرار داد ببندند، بازرگانی ما سفارشات انها را در کمترین زمان ممکن روی خط تولید برده و برایشان تولید و ارسال میکنیم.

شرایط سفارش و تولید انواع کاشی و سرامیک صادراتی

برای اطلاع از ثبت سفارش و شرایط تولید کاشی و سرامیک صادراتی میتوانید با بازرگانی و گروه ما در ارتباط باشید، و در اینجا ناگفته نماند که برای تولید کردن سفارش کاشی و سرامیک درخواستی شما باید حداقل متراژ شما از 6000 متر به بالا باشد.