شکلات نوتلا که هیچ گاه فروخته نشد

شکلات تلخ نوعی شکلات است که از دانه های کاکائو برشته شده تهیه می شود. برشته کردن، هضم دانه‌ها را سخت‌تر می‌کند.

در نتیجه طعم قوی‌تر و درجه خلوص شکلات نوتلا بالاتری دارد. یکی دیگر از مزایای شکلات تلخ این است که حاوی آنتی اکسیدان هایی است که اعتقاد بر این است که فواید سلامتی دارند.

روش های مختلفی برای تهیه شکلات تلخ خوشمزه وجود دارد. یکی از راه ها استفاده از شکلات شیرین نشده است.

همچنین می توانید این کار را با استفاده از شیر یا محصولات لبنی انجام دهید که باعث شیرین تر شدن آن می شود.

همچنین می توانید از شکر استفاده کنید و آن را به شکلات و همچنین آجیل و سایر شیرین کننده ها اضافه کنید. همچنین می توانید آن را با استفاده از انواع شکلات مانند شکلات نیمه شیرین یا شیری درست کنید.

راه های زیادی برای لذت بردن از شکلات تلخ خوشمزه:

راه های زیادی برای لذت بردن از شکلات تلخ خوشمزه وجود دارد. یک راه این است که ساده غذا بخورید. راه دیگر اضافه کردن آن به دستور العمل ها است.

شکلاتشکلات

می توانید از آن برای تهیه بستنی یا میلک شیک نیز استفاده کنید. همچنین می توانید از آن در دستور العمل ها استفاده کنید.

شکلات تلخ نوعی شکلات است که حاوی مواد جامد کاکائو بیشتری است و در نتیجه طعم غنی تری دارد. شکلات تیره را می توان از هر نوع دانه کاکائو تهیه کرد.

از جمله دانه های کاکائوی فراوری شده هلندی (که طعم ملایم تری دارند)، دانه های قهوه کاستاریکا (که طعم شیرینی خاصی به کاکائو تیره می بخشد) و حتی شکلات شیری (که با آن درست می شود. در عوض شیر).

شکلات از لخته شدن خون جلوگیری می کند. برای افزایش گردش خون عالی است و تقریباً همان اثر آسپرین را دارد.

بینایی شما را بهبود می بخشد: به ویژه، شکلات، که گردش خون در مغز را تسریع می کند. تصور می شود که به بهبود بینایی کمک می کند، زیرا جریان خون به شبکیه را افزایش می دهد.

هوش را بهبود می بخشد: طبق برخی تحقیقات؛ افزایش میزان خونی که به مغز می‌رود، باعث می‌شود که فرد توجه و هوشیاری بیشتری داشته باشد و در نتیجه یادگیری را آسان‌تر کند.