شال گردن پسرانه سبب ایجاد زخم در گردن می گردد

تغییر فصل اغلب منجر به سرماخوردگی و درد و درد در ناحیه گردن، شانه ها و کمر می شود. اگر این مورد برای شما صادق است، به جای اینکه به دنبال آخرین درمان بدون نسخه باشید، یک روسری ساده را در نظر بگیرید. اکثر مردم بر این باورند که تنها هدف روسری به عنوان یک اکسسوری مد است.

با این حال، شال گردن پسرانه فواید زیادی برای سلامتی دارد، به خصوص با تغییر فصل. به یاد داشته باشید، یک اونس پیشگیری برابر است با یک پوند درمان!

مشترک شدن در خبرنامه ما! محتوای انتخاب شده را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

دو فایده پوشیدن روسری:

1. به پیشگیری از سرماخوردگی کمک می کند

گردن آسیب پذیرترین ناحیه در فصل زمستان است و یک روسری بزرگ زمستانی دفاع شماره یک شما در برابر سرماخوردگی زمستانی است.

شال

یک روسری بزرگ زمستانی می تواند گرما و محافظت از ناحیه گردن و سینه شما را فراهم کند. همچنین می توان از آن برای پوشاندن بینی و دهان برای محافظت از صورت در برابر سرما و تامین هوای گرم برای ریه ها استفاده کرد.

روسری همچنین می تواند در طول تابستان مفید باشد. تغییر سریع دما هنگامی که در طول یک روز گرم تابستان به یک ساختمان سرد با تهویه مطبوع منتقل می‌شوید، می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را ضعیف کرده و باعث سرماخوردگی تابستانی شود.

روسری سبکی که در طول تابستان پوشیده می شود می تواند اثرات قرار گرفتن ناگهانی در یک محیط سرد با تهویه مطبوع را از بین ببرد.

یک روسری بزرگ زمستانی دفاع شماره یک شما در برابر سرمای زمستانی است.

2. درمان اسپوندیلوز گردنی
اسپوندیلوز گردن، که به عنوان آرتروز گردن یا آرتریت گردن نیز شناخته می شود، یک بیماری شایع و مرتبط با افزایش سن است که مفاصل و دیسک های گردن را تحت تاثیر قرار می دهد.

بیش از 85 درصد از افراد بالای 60 سال به اسپوندیلوز گردنی مبتلا هستند. روسری می تواند با گرم کردن فوری ناحیه آسیب دیده به کاهش علائم این بیماری کمک کند. همچنین می تواند حرکت را محدود کند و در حین حرکت پشتیبانی کند.