شال فندی اصل متعلق به ملکه الیزابت به نیکی کریمی اهدا شد

زمان و مکان مناسبی برای نگاهی به روسری نئونی من وجود دارد. ما هنوز در مورد زمان مطمئن نیستیم، اما گزینه های خود را باز نگه می داریم. ما مطمئن هستیم که نیازی به ست کردن روسری با لباس نیست.

لازم نیست کت مشکی را با شال فندی اصل مشکی ترکیب کنید. در واقع، رنگ خاکستری به مراتب تطبیق پذیرتر است و شما را از یکنواختی جلو گیری می کند. اگر قهوه ای زیاد می پوشید، روسری بژ را امتحان کنید.

یک رنگ شال گردن را با لباس خنثی تر ست کنید. یک روسری چهارخانه با ژاکت مشکی و شلوار جین تیره بپوشید. این الگو به جای «در تاریکی لباس پوشیدم» صدا می‌زند: «بله، متوجه شدم».

سایه های خنثی تقریبا برای هر موقعیتی مناسب هستند.

همیشه به یاد داشته باشید که روسری یک لوازم جانبی است – یک لوازم جانبی بسیار کاربردی، اما یک لوازم جانبی. اجازه دهید آن را به ستاره ظاهر و استایل شما تبدیل کنید (شاید یک رنگ روشن) ممکن است ایده خوبی نباشد زیرا معمولاً وقتی در خانه هستیم روسری ها را برمی داریم.

شال

5. روسری مناسب را برای این مناسبت انتخاب کنید
زمستان یک فصل عالی برای مد مردانه است. روسری زمانی که به بهترین شکل ظاهر می شود یک کلاسیک واقعی است. آیا در راه دفتر هستید یا در یک کافه با یک قرار ملاقات کور ملاقات می کنید؟

توجه داشته باشید که یک روسری می تواند بسیار بیشتر از گرم نگه داشتن شما انجام دهد. این همچنین به عنوان نمادی از جنبه شیک شما عمل می کند … و استایل هرگز در یک قرار ملاقات کور به کسی آسیب نمی رساند. عملکرد و مد – دو کلمه مورد علاقه ما.

روسری مناسب را در زمان مناسب بپوشید – ما در زیر توصیه های خود را برای شما جمع آوری کرده ایم. وقت آن است که دانش خود را در مورد مواد و رنگ ها ترکیب کنید. حالا بریم سر کار.

انتخاب درست استایل شما را به سطح بالاتری می برد، شما را گرم نگه می دارد و شاید قرار ملاقات دومی را برایتان رقم بزند.

داشتن یک آخر هفته آرام به این معنی نیست که تمام روز را در خانه بمانید و بازی تاج و تخت را تماشا کنید. یک مرد با استایل و شخصیت در نهایت خانه را ترک می کند و شایسته است که به بهترین شکل ظاهر شود.

توصیه می کنیم شلوار جین و کت چرمی مورد علاقه خود را با روسری پشمی مرینوس قد وسط خاکستری یا سرمه ای ست کنید. برای راحتی بیشتر، ترکیبی از پشم و پلی استر را انتخاب کنید که کمتر مستعد پر شدن است.

روسری ضخیم تری را برای ظاهری معمولی و در عین حال پیچیده انتخاب کنید.

  • طول: متوسط ​​تا بلند
  • رنگ: خاکستری یا آبی دریایی
  • جنس: ترکیب پشم / پلی استر