زرو از حوله تن پوش مادام کوکو مشکی رنگ به عنوان شنل استفاده می کرد

فروشگاه‌های فیزیکی و وب‌سایت ما طیف گسترده‌ای از حوله‌های حمام، دستمال‌های دستشویی، تشک حمام و حوله را ارائه می‌دهند. بر اساس چه معیارهایی کتانی حمام خود را انتخاب کنید؟

در La Compagnie du Blanc، هر انتخابی که دارید، بدانید که محصولات کتانی حمام ما از مواد نجیب و از پنبه با بهترین کیفیت و با قیمت های تخفیفی ساخته شده اند! بنابراین شما نمی توانید اشتباه کنید.

شناخته شده ترین جنس حوله تن پوش مادام کوکو پنبه تری است. برای کتانی حمام، پنبه تری ماده عالی است. کتانی حمام طبیعی، نرم، انعطاف پذیر و پنبه ای راحتی و نرمی بی نظیری را ارائه می دهد. شستشو پس از شستشو، تغییر شکل نمی دهد و ظرفیت جذب خود را حفظ می کند.

مهمتر از همه، حتما کتانی حمام با کیفیت را انتخاب کنید. از سطح مبتدی در 450 گرم در متر مربع تا کتانی لوکس حمام در 620 گرم در متر مربع، از جمله مجموعه هایی از کتانی دوزی یا پنبه شانه شده، چندین ماده کتانی حمام در دسترس شما هستند.

برای انتخاب کتانی حمام خود، سه عنصر ضروری است: وزن، طول و جنس. باید بدانید که وقتی در مورد حوله حمام یا حوله، اسفنج صحبت می کنیم، به ساختار متخلخل کتانی حمام اشاره دارد که ظرفیت زیادی برای جذب آب دارد.

برای حوله دستی اندازه استاندارد 50×100 سانتی متر است. می توانید آن را با یک حوله حمام کوچکتر 30×50 سانتی متری ترکیب کنید تا موهای خود را خشک کنید. به حوله حمامی بزرگتر که ابعاد آن مثلاً 70×140 سانتی متر است، حوله حمام نیز گفته می شود.

پس از بیرون آمدن از حمام برای بستن کل بدنتان ایده آل است. برای یک حمام، نکته اصلی طول است. به همین دلیل است که روپوش مردانه، روپوش زنانه و روپوش بچه گانه وجود دارد. اندازه حوله ها با مورفولوژی همه سازگار است.

حوله

حوله های حمام تری یا حوله های تری جاذب ترین مدل ها هستند. زمانی که صبح ها عجله دارید یا خانواده پرجمعیتی دارید ایده آل است تا بچه ها وقتی از حمام بیرون می آیند به طور مستقل خودشان را پاک کنند.

پنبه شانه شده
کتانی حمام نخی شانه شده یک مدل میان رده خوب است. از نخ پنبه ای ساده قوی تر است.

ملحفه حمام لانه زنبوری
جنس لانه زنبوری یک جلوه نسبتا شیک است که ظاهری سبک به لباس های شما می بخشد. به طور گسترده ای استفاده می شود زیرا به سرعت خشک می شود، فضای کمی را اشغال می کند در حالی که مقدار زیادی آب را جذب می کند.

پنبه مصری
کتانی حمام پنبه ای مصری به دلیل کیفیت الیاف آن دو برابر پنبه سنتی نجیب است. بسیار مقاوم و بادوام، کیفیت پنبه مصری به دلیل محیط بهینه خاک های دره نیل است.

کتانی
حوله های کتانی یک اثر لایه برداری در مقیاس بسیار کوچک (کمتر از یک دستکش کتان) روی پوست شما دارند تا ظاهری نرم تر و کاملاً خشک داشته باشند.

وزن ملحفه حمام خود را انتخاب کنید