روفرشی 6 متری ارزان با مشابه با قالیچه حضرت سلیمان در موزه لوور پاریس

یک فرش معمولا از چندین لایه تشکیل شده است، لایه سایش بالایی، لایه حامل و یک لایه پشتی ساخته شده از مثال. ب. فوم استایرن بوتادین، پلی اورتان، لاتکس طبیعی، قیر یا منسوجات ساخته شده از الیاف مصنوعی یا گیاهی.

لایه پشتی روفرشی 6 متری ارزان می تواند از الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده باشد. همچنین مخلوطی از الیاف مختلف امکان پذیر است. الیاف مصنوعی z هستند.

به عنوان پلی استر، پلی اکریلیک، پلی آمید، پلی پروپیلن یا ابریشم مصنوعی و ویسکوز. الیاف طبیعی که در ساخت روفرشی استفاده می شود شامل الیاف گیاهی مانند سیزال، پنبه، کنف، کتان، نارگیل یا جوت و الیاف حیوانی مانند پشم، موی حیوانات یا ابریشم است.
بسته به طرح، روفرشی ها یا پوشش های روفرشی را می توان به روفرشی های بافته شده، روفرشی پرزدار، روفرشی دستگیره چسبی، پرز سوزنی، پرز پرز و پوشش روفرشی در فناوری گله تقسیم کرد.

قالیچه‌های بافته شده قالی‌های سنتی هستند که در آن دو یا چند دسته از نخ‌ها به هم بافته می‌شوند و یک روفرشی را تشکیل می‌دهند. امروزه روفرشی های پرزدار رایج ترین هستند.

نخ های تشکیل دهنده شمع به یک پارچه حامل سوزن زده می شوند، تا حدی به صورت حلقه باقی می مانند و قسمتی باز می شوند.

روفرشی 6 متری ارزان

در مورد روفرشی های دستگیره چسبی، مواد پرز روی یک لایه چسبی که به لایه پشتی متصل است اعمال می شود.

روفرشی های دسته دار زمانی ایجاد می شوند که الیاف پرز که به دلیل الکترواستاتیک به صورت عمودی ایستاده اند، به لایه حامل زیرین چسبانده می شوند.

در تولید منسوجات نبافته سوزنی، منسوجات نبافته بسیار فشرده سوزن زده می شوند و سپس با چسب ثابت می شوند، در حالی که در مورد کاشی های فرش، مواد شمع به پشت کاشی نیمه سفت و سخت چسبانده می شود.

مانند پشم گوسفند سوزنی، کف پوش های پشمی با سوزن زدن الیاف مصنوعی ایجاد می شوند که سپس مات می شوند. با این حال، بر خلاف نمد سوزنی، الیاف جداگانه سوزن می‌شوند تا بیرون بزنند. این یک سطح قطب مانند ایجاد می کند.