راز موفقیت در کاهش وزن را در کتاب های مربوط به آن بیابید

امروزه کنترل وزن جزو موضوعاتی می باشد که تمامی افراد برای حفظ سلامتی خود به آن اهمیت می دهند از این رو برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل باید کتاب های مربوط به این موضوع را به خوبی مطالعه نمایید.

جعفری خشک

این سبزی معطر به شکل یک گیاه گلدار شناخته شده است که رنگ سبز روشنی دارد و به سه نوع مختلف برگ مجعد، برگ سر صاف و هامبورگی در مناطق گرمسیری دیده می شود و این گیاهان رشد خوبی داشته و با فراهم کردن تنها سه شرط، نور، آب و خاک مناسب می توان آن را پرورش داد. این سبزیها دارای مقادیر زیادی ویتامین K و ویتامین C بوده و حتی می توان گفت مقدار ویتامین سی آن تقریبا سه برابر پرتقال می باشد و مقادی زیادی ویتامین A، آهن، مس، فولات و غیره نیز دارد. جعفریها در فصول خنک سال رشد می کنند و امروزه از جعفری خشک به وفور استفاده می نمایند.

 

چوب گیلاس اردبیل

یکی از بهترین و مقاوم ترین انواع چوب متعلق به درخت گیلاس می باشد که تولید آن در شهرهای اردبیل، اراک و یاسوج به صورت کلی انجام می شود. مقاومت و دوام بالای این محصول از اصلی ترین مشخصه های آن می باشند که این موضوع باعث شده تا از چوب گیلاس اردبیل در تولید مدلهای مختلف مبلمان استفاده شود. این کالا دارای ویژگیهای مختلفی است که از مهمترین آنها می توان به سطح صاف، رنگ پذیری بالا و طرح زیبای آن اشاره کرد، هر یک از این مشخصه ها موجب شده میزان استفاده از این محصول تا حد قابل توجه ای افزایش پیدا کند. قطر چوب گیلاس در حدود 80 سانتی متر است و رنگ آن قهوه ای مایل به زرد می باشد.

عدس ایرانی

همان گونه که می دانید عدس ایرانی یکی از محصولات بی نظیری می باشد که در مناطق جنوبی کشور کاشت و برداشت آن صورت می پذیرد و این امر سبب شده تا کشور ما به یکی از مطرح ترین مرکز پخش این محصول درجه یک به کشورهای همسایه تبدیل شود و به این جهت در رونق اقتصاد و ارز آوری نیز کمک بسیاری می کند و شاید برای شما نیز این نکته جالب باشد که کشور ما با توجه به آب و خاک حاصل خیزی که دارد.

کدو سبز

ویتامین های موجود در کدو سبز بسیار بالا بوده و برای تقویت بدن و بهبود بینایی بسیار مناسب می باشند، آن ها باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش می شوند و باعث می شوند که غذا به راحتی هضم گردد.

همچنین از به وجود آمدن یبوست جلوگیری می کنند، اسید محلول و نامحلول موجود در این ماده غذایی بسیار بالا بوده و برای باکتری های موجود در روده مناسب است، مصرف کدو سبز برای کسانی که مبتلا به دیابت هستند، نیز مناسب می باشد.

آن ها باعث کاهش وزن می شوند و سلامت پروستات در آقایان را بر عهده می گیرند، همچنین می‌ توان گفت که سلامت قلب یکی دیگر از فرآیند های این ماده غذایی می باشد، آن ها گرفتگی های رگ ها را از بین می برند، و انرژی را بیشتر می کنند.