دستمال اقلام بزرگی هستند که نمی دانستید

چند عامل در اینجا نقش دارند. مردم فقط دستمال توالت انباشته نمی کنند. انواع اقلام مانند ماسک صورت و ضدعفونی کننده دست فروخته شده است. چیزهایی مانند کنسروها و سایر غذاهای فاسد نشدنی نیز فروش خوبی دارند.

مردم می‌ترسند و در حال مخفی کردن دستمال حوله ای پارچه ای هستند. آنها در حال خرید چیزهایی هستند که نیاز دارند و یکی از اقلام دستمال توالت است.

من فکر می کنم که ما بیشتر از چیزهای دیگر متوجه دستمال توالت شده ایم زیرا بسته های دستمال توالت اقلام بزرگی هستند که فضای زیادی از قفسه را اشغال می کنند.

دیدن یک محصول کوچک در سوپرمارکت فروخته شده مانند ضدعفونی کننده دست چندان غیرعادی نیست، و فقط یک سوراخ کوچک در قفسه است که اغلب به طور موقت با محصولات اطراف پر می شود.

اما اگر دستمال توالت و دستمال مرطوب کودک از بین رفته باشد، مقدار زیادی از فضای قفسه است که به راحتی نمی توان آن را با چیزهای دیگر در نزدیکی جایگزین کرد.

دلیل دومی که ممکن است بیشتر متوجه آن شویم این است که تعویض های آسانی وجود ندارد. اگر در سوپرمارکت مواد خاصی برای شام وجود ندارد، می توانید چیز دیگری یا یک شام کاملاً متفاوت تهیه کنید.

اما اگر یک رول دستمال توالت و یا دستمال کاغذی عمده سافتلن وجود نداشته باشد، برای همه بسیار ناامید کننده است. مطمئنا، دستمال کاغذی یا دستمال کاغذی، اما کاملاً یکسان نیست، اینطور است؟

دستمال توالت نماد کنترل است. ما از آن برای تمیز کردن استفاده می کنیم. با عملکرد بدنی سروکار دارد که تا حدی تابو است.

وقتی مردم درباره ویروس کرونا می شنوند، می ترسند کنترل خود را از دست بدهند. و دستمال توالت راهی برای حفظ کنترل بهداشت و نظافت است.

به نظر می رسد مردم علاقه ای به جایگزین دستمال کاغذی جیبی طرح دار ندارند. قفسه های سوپرمارکت هنوز پر از دستمال کاغذی و دستمال کاغذی دیگر است.

  • منابع: 
    1. Why are people stockpiling toilet paper?
  • تبلیغات: 
    1. پشت پرده راز یکی از وزرای فاسد در کشوری مرموز
    2. با استفاده از انار می توان قد کودکان خود را افزایش دهید
    3. کدام چهره مشهور این خرما را هر روز می فروشد؟
    4. استفاده از آجر سفالی در تهیه تابلو فرش