حراج جهل درصدی چمن مصنوعی برای حیاط خانه موجب خالی شدن انبارها شد

درک تمام مشخصات فنی یک چمن مصنوعی در نگاه اول هرگز آسان نیست. برای کمک به مشاهده واضح تر، Green Eco Concept راهنمای کوچکی را به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد برگه فنی چمن مصنوعی برای حیاط خانه را در یک لحظه رمزگشایی کنید!

مشخصات کلی چمن مصنوعی به صورت زیر می باشد:

  • عرض رول:

این داده که بر حسب متر بیان می شود، نشان دهنده عرض رول های موجود در مرجع مدل چمن مصنوعی مورد نظر است. رول ها اغلب در عرض های 1، 2 یا 4 متری ارائه می شوند.

  • طول رول چمن مصنوعی:

این مشخصه که بر حسب متر بیان می شود، طول استاندارد یک رول کامل از چمن مصنوعی را نشان می دهد. طول استاندارد 25 متر است.

  • مقاومت در برابر پارگی:

این داده ها بر حسب نیوتن متر بیان می شود. نشان دهنده مقاومت چمن مصنوعی در برابر پارگی و مقاومت تشک است. به عنوان مثال، یک چمن با مقاومت پارگی بیشتر از 40 نیوتن متر قادر به تحمل کشش 4 کیلوگرم خواهد بود. (به عنوان یک نشانه، 1 نیوتن برابر است با 0.1 کیلوگرم (1N = 0.1 کیلوگرم)).

  • نفوذپذیری چمن مصنوعی:

این داده ها مقدار آبی را بر حسب دقیقه در متر مربع بیان می کند که چمن مصنوعی شما از آن عبور می کند. به عنوان مثال، یک چمن مصنوعی با شاخص 50 لیتر در متر مربع در دقیقه نشان می دهد که چمن اجازه می دهد تا 50 لیتر آب در دقیقه و در هر متر مربع عبور کند.

چمن

هر نوع چمن مصنوعی برای اندازه‌گیری تأثیر اشعه ماوراء بنفش تحت یک باتری آزمایش قرار می‌گیرد. آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه و در مدت کوتاهی امکان شبیه سازی و کنترل واکنش مواد را در بازه های زمانی 5 تا 10 ساله فراهم می کند.

پایه یک چمن مصنوعی که به آن “فرش اول” می گویند اغلب از 2 لایه تشکیل شده است. آنها از پارچه پلی پروپیلن بافته شده و تثبیت شده توسط UV ساخته شده اند. این اولین فرش به عنوان پایه ای برای پوشش چمن مصنوعی عمل می کند.

این تکنیک امکان پوشاندن تشک اول را با لاتکس یا پلی اورتان به منظور تثبیت رشته ها (نخ های) چمن مصنوعی فراهم می کند.

وزن چمن مصنوعی بر حسب گرم بر متر مربع شامل وزن فرش اول، پوشش و وزن نخ می باشد. لازم به ذکر است که وزن رول چمن مصنوعی با توجه به وزن نخ محاسبه می شود نه وزن کل رول.