با گذاشتن کلاه پهلوی مردانه بر سر ریزش مو را درمان کنید

در اینجا دلایل زیادی برای پوشیدن کلاه در هر شرایطی وجود دارد. پوشیدن کلاه به بهبود ظاهر و حفظ سرمایه سلامتی شما کمک می کند.

محافظت در برابر سرما: نزدیک به 80 درصد گرمای بدن از طریق اکسیپوت خارج می شود. پوشاندن بالای سر با کلاه پهلوی مردانه به سادگی از دست دادن گرما از کل بدن را کاهش می دهد.

می توان گفت که کلاه سر در زمستان برای گرم نگه داشتن پاهایش به جوراب های بزرگ کمتری نیاز دارد! سرما و رطوبت دلیل اصلی استفاده از کلاه در زمستان است.

ضد آفتاب: در این دوره‌ها که آب و هوا ناپایدار است و سوراخ اوزون تهدید می‌کند، محافظت هوشمند در برابر آفتاب ضروری است. در این مورد خرید کلاه ساخته شده از نی یا پارچه نخی یا کتان یک سرمایه گذاری برای سلامتی است.

حفاظت در برابر باران: کلاه بارانی با آزادی حرکت کاملی که به شما می دهد نسبت به کاپوت تعبیه شده در ژاکت مزایای قابل توجهی دارد که اغلب تمام حرکات را دنبال نمی کند و هنگام چرخاندن سر یا چتری که شما را خسته می کند و دست را در انحصار می گیرد کورتان می کند.

مواد مختلفی برای محافظت در برابر رطوبت وجود دارد مانند پنبه روغنی – کلاه ماجراجوی سیاه یا چرم  کلاه والارو

کلاه

زیبایی شناسی: در مراسم عروسی و بسیاری از مناسبت های دیگر، کلاه های تزئینی بسیار محبوب هستند و با توجه به گرایش به موج گرمای تابستان های اخیر، بسیار کاربردی هستند.

آزمایش را در هوای آزاد انجام دهید، در یک مجلس زیر سه ساعت آفتاب سوزان، به ناچار متوجه خواهید شد که افرادی که کلاه بر سر دارند وضعیت بسیار بهتری نسبت به دیگران خواهند داشت.

محافظت در برابر اجسام کند: کلاه شما در طول پیاده روی در جنگل و برس بسیار مورد قدردانی قرار می گیرد، کلاه شما از شما در برابر شاخه ها و سایر اشیایی که می تواند به شما آسیب برساند محافظت می کند.

حفاظت از انگل: کنه‌ای که روی کلاه شما می‌افتد، شانس زیادی برای جاسازی ندارد، در حالی که اگر روی یقه‌تان بیفتد، خطر ترس‌های بعد از گزش را دارید.