انواع سرامیک کف پذیرایی | توزیع و فروش سرامیک و سنگ یه قیمت مناسب

انواع سرامیک کف پذیرایی از سوی تولید کنندگان به بازار عرضه می شود. سرامیک پذیرایی دارای طرح های شیک متنوعی است. این نوع از سرامیک ها دارای رنگ های روشن تاریک می باشند که به سلیقه خریدار بستگی دارد که کدام رنگ را برگزیند. سرامیک های متنوع باعث می شود تا اتاق ها بزرگ تر به نظر برسد.

سرامیک ها از آن دسته متریال های معماری می باشند که هم تنوع زیادی دارند و هم کاربر بسیاری درساختمان ها دارا می باشند. کارکرد سرامیک نیز خوب بوده و بسیار زود هم تمیز می شوند. کاشی و سرامیک بر اساس ابعاد و همچنین درجه یک یا دو بودن قیمت گذاری و به فروش می رسند.

اگر قصد دارید برای کف خانه تان از سرامیک استفاده کنید، حتماً به فروشگاه هایی که در این حوزه فعالیت می کنند سر بزنید. این فروشگاه های شما را در زمینه خرید انواع سرامیک و این که کجا می خواهید از آن استفاده کنید، راهنمایی می کنند.

در سوی دیگر، نقش معمار هم در این عرصه بسیار پر رنگ است. ست کردن اتاق ها و پذیرایی با رنگ های سرامیک خیلی اهمیت دارد و باید شما از همان ابتدا بدانید که چه نوع سرامیکی را می خواهید در کف اتاق ها و پذیرایی تان استفاده کنید.

انواع سرامیک کف پذیرایی | توزیع و فروش سرامیک و سنگ یه قیمت مناسب

قیمت انواع سرامیک کف پذیرایی

قیمت انواع سرامیک کف پذیراییقیمت انواع سرامیک کف پذیرایی بستگی به کیفیت و نوع جنس آن دارد. قیمت سرامیک اسلب کف اتاق ها با قیمت سرامیک کف پذیرایی متفاوت است. برای این که قیمت های بازار به دست بیاید و بتوانید سرامیک کف ارزان قیمت خریداری کنید، بهتر است به فروشگاه های کاشی و سرامیک فروشی و یا نمایندگی شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، سر بزنید. این نمایندگی ها انواع و اقسام سرامیک ها را با طرح های متنوع به فروش می رسانند. 

در کل مسائلی که در این زمینه تاثیرگذار می باشند عبارتند از: 

  • جنس خاک
  • ضخامت
  • نوع پخت
  • نوع طرح
  • برجستگی
  • کالیبره و لیزری 
  • اندازه
  • نوع بسته بندی
  • و …

مراکز فروش سرامیک کف

مراکز فروش سرامیک کفمراکز فروش سرامیک کف، عموماً بازارهایی هستند که حوزه فروش شان، سرامیک و کاشی می باشد. این بازارها را در هر شهری می توان پیدا کرد. پیدا کردن بازارهای سرامیک در عصر کنونی هم که کاری ندارد، شما به راحتی می توانید وارد اینترنت شوید و هر نوع نشانی ای را که خواسته باشید، از آن پیدا کنید. در همین حال، در این مراکز فروش، نمایندگی های شرکت ها و کارخانه های تولیدی هم فعال هستند. به این نمایندگی ها هم برای خرید سرامیک آشپزخانه برای کف می شود مراجعه نمود.

خریداران انواع سرامیک و محصولات ساختمانی

خریداران انواع سرامیک و محصولات ساختمانی خریداران انواع سرامیک و محصولات ساختمانی کسانی می باشند که در کار ساخت و ساز و یا فروش ابزارهای مورد نیاز ساختمانی می باشند. بیشتر فروشگاه های کاشی و سرامیک فروشی و مصالح ساختمانی در بازارهایی جمع می شوند و به کار خرید و فروش می پردازند.

از این فروشگاه می توان سنگ نما ارزان اصفهان خریداری کرد و یا قیمت سرامیک درجه یک، قیمت کاشی و سرامیک و همچنین قیمت سرامیک کف ۸۰ ۸۰ را جویا شد. 

این فروشگاه ها خریداران را در زمینه این که کدام نوع از سرامیک و مصالح ساختمانی را به کار ببرند، راهنمایی می کنند. 

بزرگترین تولیدکنندگان سرامیک در کشور

بزرگترین تولیدکنندگان سرامیک در کشورگروه تاپ سر با ظرفیت تولید بیش از 40 میلیون متر مربع در سال، به عنوان بزرگترین تولیدکننده سرامیک کشور در سال های گذشته شناخته می شد. این گروه در طرح ها و مدل های گوناگون کاشی و سرامیک براق را تولید و به بازار عرضه می دارد.

در کنار گروه تاپ سر، شرکت های دیگری نیز هستند که بزرگترین تولید کنندگان کاشی پرسلان درجه یک می باشند. کاشی ارگ، شرکت نفیس، شرکت باستان، شرکت پارسیان، شرکت عمارت و … هر کدام از این شرکت هاف تولیدکنندگان بزرگ کاشی و سرامیک کشور محسوب می شوند و روزانه هزاران متر مربع کاشی تولید و وارد بازار می کنند.