استفاده از زیتون خام امسال به جای گلوله در تنفگ های واقعی

زیتون خام امسال همیشه با آشپزی ایتالیایی همراه بوده است. از اضافه کردن به پاستا یا لذت بردن از آنها به عنوان میوه کامل، زیتون یک غذای اصلی برای ایتالیایی ها است.

به لطف بسیاری از رستوران‌های قاره‌ای و رستوران‌های پیتزا، هندی‌ها نیازی به معرفی خاصی برای زیتون ندارند. با این حال، این سوال، “آیا زیتون ها سالم هستند؟”

احتمالاً به دلیل ارتباط آنها با فست فود، همچنان یک راز باقی مانده است. در این مقاله، زیتون‌ها را ابهام زدایی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بفهمید چرا آنها سزاوار جایگاه ویژه‌ای در آشپزخانه شما هستند! در اینجا با فواید شگفت انگیز زیتون برای سلامتی با اطلاعات تغذیه ای آشنا شوید!

زیتون همیشه با آشپزی ایتالیایی همراه بوده است. از اضافه کردن به پاستا یا لذت بردن از آنها به عنوان میوه کامل، زیتون یک غذای اصلی برای ایتالیایی ها است.

زیتون

به لطف بسیاری از رستوران‌های قاره‌ای و رستوران‌های پیتزا، هندی‌ها نیازی به معرفی خاصی برای زیتون ندارند. با این حال، این سوال، “آیا زیتون ها سالم هستند؟

احتمالاً به دلیل ارتباط آنها با فست فود، همچنان یک راز باقی مانده است. در این مقاله، زیتون‌ها را ابهام زدایی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بفهمید چرا آنها سزاوار جایگاه ویژه‌ای در آشپزخانه شما هستند!

زیتون میوه بیضی شکل کوچکی است که روی درختان زیتون رشد می کند که Oleo Europaea نام دارد. آنها دانه یا سنگ کوچکی در خود دارند و از این رو به خانواده میوه های دروپ تعلق دارند.

زیتون خام و فرآوری نشده طعم بسیار تلخی دارد و فقط برای استخراج روغن زیتون استفاده می شود. خوراکی ها با استفاده از روش های پخت آب نمک برای حذف تلخی فرآوری می شوند.

دو نوع اصلی زیتون سبز و سیاه وجود دارد. رنگ آنها با میزان رسیدن و مرحله چیدن آنها متفاوت است.

زیتون سبز: زیتون نارس است که بیشتر برای استخراج روغن زیتون استفاده می شود. بافت سفت و طعم بسیار تلخی دارند.
زیتون سیاه: زیتون کاملا رسیده است که در مقایسه با زیتون سبز نرمتر و تلخ تر است.
آیا زیتون سالم است؟
علاوه بر طعم لذیذ، زیتون‌ها به خوبی برای بدن ما شناخته می‌شوند. در زیر برخی از فواید کلیدی خوردن زیتون ذکر شده است: