قرص ماشین ظرفشویی پریل موجب استحکام ظروف شما می شود

بسیاری از تولید کنندگان محصولات ماشین ظرفشویی قرص هایی را ارائه می دهند، آنها می توانند هم فقط برای شستشو و هم برای عملکردهای مختلف در مورد همه چیز (نمک شستشو، شستشو و نرم کننده در مورد قرص های 3 در یک) در نظر گرفته شوند. 1 برای مثال).

به منظور ساده تر کردن استفاده، برخی از قرص ماشین ظرفشویی پریل دارای بسته بندی جداگانه محلول در آب هستند (که در زیر آب متلاشی می شود)

دومی همچنین به افراد حساس اجازه می‌دهد که مستقیماً با تبلت دست نزنند، بنابراین از تماس با محصولات تحریک‌کننده جلوگیری می‌کنند.

مزایای :

بدون نیاز به دوز محصول: استفاده از آن بسیار آسان است، فقط تبلت را در محفظه قرار دهید.

معایب: ممکن است تبلت ها بیشتر از سایر محصولات قیمت داشته باشند بسته به کیفیت قرص ها و فیلم محلول در آب برخی ممکن است اتفاق بیفتد که کاملا حل نشوند.

قرص

برخی از ماشین‌های ظرفشویی دارای دستگاهی هستند که مخصوص تبلت‌ها طراحی شده است (مانند ماشین‌های ظرفشویی Bosch، Siemes و VIVA MaxiPerfomance)

اگر در مورد شما اینطور نیست، توصیه می شود قرص را در کشوی مواد شوینده قرار دهید، و نه مستقیماً در سبد کارد و چنگال یا موارد دیگر: ممکن است قرص به طور کامل حل نشود، یا در مورد همه چیز در یک برای از دست دادن کارایی (محصول در حین شستشو تا حدی حل شده و در حین شستشو غلیظ نشده است)

قرص های ماشین ظرفشویی معمولاً برای بار کامل یک ماشین ظرفشویی استاندارد 12 مکان استفاده می شود.

آنها نه برای شستشوهای نیمه بار مناسب هستند و نه برای مدل های با ظرفیت “کوچک”. زمانی که ماشین ظرفشویی یک برنامه دارد یا با برنامه در دمای 50 درجه سانتی گراد یا بیشتر، از آنها با برنامه “قرص” استفاده کنید.

با برنامه های سریع، تبلت ها ممکن است زمان لازم برای حل شدن کامل نداشته باشند. نمونه هایی از ماشین ظرفشویی با جعبه MaxiPerformance بهینه شده برای استفاده از تبلت