مردی که با ریختن سس تک نفره قرمز بر روی زمین خوابش پرید

سس های غذایی در واقع ساده ترین راه برای طعم دادن و غنی سازی غذا هستند. سس‌هایی که به‌ویژه در غذاهای گوشتی، پاستا و سالاد استفاده می‌شوند.

وعده‌های غذایی معمولی را که هر روز می‌خورید به غذاهایی کاملا متفاوت تبدیل می‌کنند. ما در اینجا به شما می گوییم کدام سس تک نفره قرمز به کدام غذا می آید.

برای کسانی که تعجب می کنند، ما خوشمزه ترین دستور العمل های سس را با شما به اشتراک می گذاریم.

در زیر دستور العمل های سس، همچنین می توانید ببینید که از کدام غذا با آن استفاده می کنید. می توانید از دستور العمل های موجود در لیست برای الهام گرفتن استفاده کنید، و می توانید اطلاعات بیشتری را در صفحه دستور العمل های سس ما بیابید.

در اینجا چند دستور پخت ساده سس وجود دارد که به خوبی با وعده های غذایی هماهنگ می شوند:

  • سس گلاس 1Dömi

سس دومی گلاس که از غذاهای فرانسوی به دنیا سرایت کرده است از مخلوطی از سرکه هویج، آب و استخوان تشکیل شده است. به ویژه در غذاهای گوشت قرمز مانند انترکوت و استیک ترجیح داده می شود.

  • سس پستو

سس پستو که مواد اصلی آن آرگولا، سیر و مغز کاج است، از غذاهای ایتالیایی سرایت کرده است. در تهیه سس پستو، سوپ، پاستا و سالاد که فقط از 5 ماده استفاده می شود، ترجیح داده می شود.

سس

  • سس مول

سس مول، که با غذاهای مکزیکی شناخته می شود، اغلب جای خود را در غذاهای سنتی مکزیک پیدا می کند. سس مول که در تهیه آن از ادویه های فراوان استفاده می شود، به ویژه در غذاهای مرغ ترجیح داده می شود.

  •  سس بشامل

سس بشامل که در مرغ، گوشت قرمز، سبزیجات و پاستا استفاده می شود، یکی از شناخته شده ترین انواع سس است. سس بشامل که مواد اصلی آن شیر، آرد و کره است، طعم غذاها را افزایش می دهد، به خصوص در صورت استفاده با پنیر چدار.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.