ادویه پلویی تبریز سبب درمان کلچی سر می گردد

با ادویه های برنج Reishunger می توانید خود را در دنیای کاملاً جدیدی از انفجارهای طعم غوطه ور کنید. چه برای ادویه های روزمره، چه برای ادویه های معمولی، چه برای ادویه های بسیار داغ، معطر شرقی، لیموی داغ متعادل یا گوجه فرنگی میوه ای – چیزی برای هر سلیقه و مناسبتی وجود دارد!

مطمئن نیستید چه چیزی با دستور غذای شما بهتر است؟ مخلوطی از دانه‌های آفتابی هندی، پاپریکا و گوجه‌فرنگی میوه‌ای شیرین، پیاز و سیر تفت داده شده تند و همچنین دانه‌های فلفل تند، هر غذای برنجی را با مخلوط ادویه پلویی تبریز «Everyday Hero» ما بی‌نظیر خوشمزه می‌کند!

وقتی می‌توانید دانه‌های کرکی اضافی برنج خود را که با پاپریکا تند، سیر و پیاز تند، با سبزی‌های خاکی مانند آویشن و جعفری چاشنی کرده‌اید، زحمت خرید برنج ادویه جعبه‌دار را در فروشگاه به زحمت بیاندازید. این دستور پخت پلو پلو اجاقی آسان را نیز می توان بر اساس چاشنی هایی که در دست دارید سفارشی کرد!

پلو نوعی برنج مزه دار است که با آب (مانند مرغ) درست می شود و با ادویه هایی مانند سیر، پیاز، پاپریکا و غیره مخلوط می شود.

چند نظریه منشا در مورد پلو پلو وجود دارد. از جنوب آسیا گرفته تا ایران و خاورمیانه، داستان‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد اولین غذای برنجی چاشنی‌شده در کجا ساخته شده است، اما به دلیل استعمار و تجارت در سراسر جهان گسترش یافته است.

ادویه

برنج یک غذای اصلی در بسیاری از خانواده ها است و دلیل خوبی هم دارد. سیر کننده است، طبخ آن آسان و ارزان است. اما همیشه هیجان انگیز نیست.

برنج ساده مانند شلوار جین و تی شرت سفید بدون لوازم جانبی است کاربردی اما خسته کننده. کمربند چطور؟ یا یک گوشواره آویزان؟ خوشبختانه، افزودن کمی طعم و مزه به برنج به سادگی باز کردن کابینت ادویه است. ادویه جات ترشی جات نه تنها رنگ های لذیذی به غذای شما می بخشد، بلکه برای شما نیز مفید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.